Buletin informativ privind organizarea activitatii de consiliere – ID 153549

In cadrul acestei activitaţi, in luna decembrie s-au oferit servicii de consiliere şi orientare şcolarã beneficiarilor înscrişi în proiect prin forme de consiliere individuala cu copii prescolari si scolari şi de grup cu parintii organizati in doua grupe bazandu-se pe comunicare eficienta parinte-copil.
In aceasta luna s-au exersat abilitatile si atitudinile intr-un mediu prietenos de invatare, iar copii au fost responsabilizati pentru modul in care se implica in jocurile si activitatile propuse. S-au vizionat filmulete din desene animate si s-a constientizat relatia emotie-comportament, prin desen si semnificatie culorilor.
Prescolarii au participat la activitatea “Ce imi place sa fac?” in vederea dezvoltarii unei stime de sine pozitive si optimizarea motivatiei spre succes. Totodata s-a identificat interesul pentru o cariera prin asociere cu pasiuni, jocuri si activitati preferate.
Scolarii au participat la activitati precum “Cel mai usor invat cand…!” , “Scoala in care mi-as dori sa invat” si “Eu, viitorul scolar”. Toate aceste activitati au avut ca scop identificarea aspectelor specifice activitatii scolare si identificarea perceptiilor asupra scolii ca organizatie furnizoare de educatie, respectiv identificarea setului de valori si aspiratii privind scoala.
Fiind final de proiect si implicit de activitate privind consilierea copiilor s-a demarat activitatea “REMEMBER – Pasi in educatia tuturor” pentru a valoriza intreaga activitate desfasurata iar copii si parintii incadrati in grupul tinta au primit aprecieri asupra implicarii in activitatile derulate.
Material realizat de Barda Vasile, expert informare și publicitate
Decembrie 2015